keesenkelly.reismee.nl

Dag 16 Inverness - Edinburgh (trein + 16 km)

Kees hoort vandaag dat hij is geslaagd!!! Dus het is ir. Bourgonje vanaf nu!! En Koen voor zijn theorie! Gefeliciteerd!

Rustig aan pakken we in, we weten niet hoe het treinschema is, maar we komen na 3 km fietsen bij het station in Inverness aan. Daar hoor ik dat we een dag eerder de hadden moeten reserveren om de fietsen mee te krijgen, maar als we geluk hebben en de guard van de trein vragen... Met mijn liefste lach pap ik aan met een railmedewerker die me vervolgens verder wil helpen om de guard te vinden. Na 5 minuten vraagt hij zelfs voor mij of er nog twee fieten mee mogen. Geen probleem! Dan, ruim 4,5 uur later en ruim 90 pond armer stappen we uit in Edinburgh. Daar vraag ik bij de toeristeninfo naar een camping. Er zijn er twee, we kiezen degene die in de buurt van de route komt. We rijden nog een keer naar het verkeerde adres. In plaats van 'road' moest het 'gate' zijn... De camping is ook de duurste sinds we hier zijn. Omgerekend zo'n €62,- voor 2 nachten, gewoon kaal, zonder elek. enz.. We koken de laatste reservemaaltijd. (Lees: Kees haalt warm water en gaat daarna douchen en Kelly doet de rest...) Gelukkig doet hij wel de afwas in zijn eentje (tenminste, ik hoop dat hij dat nog gaat doen ;-
)) Hahaha, nee hoor, ik ben volgens Kees een beetje in een 'klierbuitje', maar hij vindt het goed dat ik dit typ! We spelen nog wat Uno en gaan heel heet douchen, dat schijnt te helpen tegen de jeuk van de midges. Hier geen midges én geen regen!! Kan dus wel. (We lagen trouwens wel dubbel om het plaatje van Leonie!!) Morgen de stad bekijken.

Reacties

Reacties

sjaan

gefeliciteerd meneer ir!

Josina

Gefeliciteerd Kees!!!!!:D

Marja

Van harte gefeliciteerd, ir. Z.C. Bourgonje!

Marja

@Kelly: ik zie je voor me tijdens het charmeoffensief...
:D

Tea Blaauw

Heb ik iets gemist?

Tea Blaauw

Natuurlijk ,gefeliciteerd Kees en jij natuurlijk ook kellebel

loes

kees, gefeliciteerd!! wanneer is je uitreiking? mag iedereen daar gewoon heen? KK: en ik heb jullie kaart ontvangen echt héél leuk!:) geniet nog van de laatste daagjes, Kus,

Leonie

Cool gefeliciteerd Kees!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!