keesenkelly.reismee.nl

Voorpretvlinders

We zijn nog niet zover, maar het schiet al aardig op. De laatste handigheden moeten nog aan de fietsen worden gemonteerd, de inpaklijst moet nog verder worden afgewerkt, maar de vakantiekriebels zitten er al enige tijd!

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik Kees leerde kennen. (Voor degene die het leuk vinden om dat (nog eens) te lezen:Dag 2

Vorig jaar fietste ik nog alleen, ergens aan de voet van de Alpen, dit jaar staan we te springen om over een paar dagen weg te kunnen. Waarheen? We gaan naar Schotland. We hadden een artikel gelezen in het blad 'Fietsplan' van Europafietsers. Het klonk allemaal zo leuk, dat we ons hebben aangemeld als controlefietsers. En dat is gelukt! We gaan een deel van de routes controleren voor de makers ervan. Het ziet er nu al super uit!

De GPS gaat ook weer mee. Dit keer heb ik ook een naafdynamo en ben ik nog aan het overwegen om mijn zonne-energie lader mee te nemen... Regenjassen gaan dit jaar zeker mee, verder natuurlijk mijn nieuwe fiets! We houden jullie weer op de hoogte via deze blog, inmiddels de derde versie, aangezien we nu met z'n tweeën gaan!

Dit is de planning, eerst geel van oost naar west, naar noord, enz., dan groen terug.