keesenkelly.reismee.nl

Dag 13 begin

De tocht begon droog. Wel 5 km... Toen enorm veel regen en wind tegen. Het landschap bekijken doet pijn aan mijn ogen, zo hard gaat de regen. Langzaam fietsend gaan we weinig klimmend omhoog en naar beneden, dat is gelukkig goed te doen. Omdat ik niet veel om me heen kijk, maak ik van nood een werkuurtje en bedenk alvast e.e.a. voor als ik weer aan de slag ga, 31 augustus. Na 26 km komen we in Struan en daar is een shop. Die is dicht. De ingang ernaast is een tweedehands boekenwinkel/naaiateliertje en er zijn ook wat dingen te eten. We bestellen een bord soep en een champignonquiche. Ze zegt dat het 'Quite a lot' is, maar dat kunnen we wel gebruiken. Het is allemaal zelfgemaakt en door en door warm/heet. Met zilveren bestek en servies uit de jaren 30 eten we ons maal. We warmen door. De echt 'schapenwollensokkendame' is erg vriendelijke en heeft ook wifi! Straks nog 25 of 55 km verder. We zullen zien. Wordt vervolgd dus...

Reacties

Reacties

Josina

De verhalen worden steeds korter..??
Helemaal niet van jou gewend Kelly! Of heeft Kees het stokje overgenomen;):p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!