keesenkelly.reismee.nl

De fietser en de heuvels

Als de weg vlak voor me de horizon wordt,

Weet ik; nog even doorzetten en ik ben er

Vol verwachting en hoop

Komt het einde steeds dichterbij

Een nieuw stuk ploeteren?

Een afdaling misschien?

Zoveel mogelijkheden

Al zoveel opties gehad

Hoopvol naar dát punt daarboven

Drie kilometer per uur rijdend

Ik wist niet dat dat kon

Boven aangekomen, nog verder, NEE!

Maar ja! Ik doe het wel, met 3½ 4, 4½ of 5

Ik kom er wel

Pfff een vlieg, weg jij!

En dan is er weer dat hoopvolle punt.

Steeds blijft het verrassen

Ook al worden ze wel eens gehaat

De pijn in de benen en het zweet op mijn hoofd

Ze blijven me boeien, zo mooi

Reacties

Reacties

Lida

Heel leuk om weer met jullie mee te reizen.
Het monster nog gezien!!!!
Wij wel :) XX

sjaan

je beschrijft het afzien en de overwinning op jezelf heel mooi

Groot

en in oktober komt de Ventoux!

Marja

Mooi dit gedicht van het leven...

Tea Blaauw

Zo, ben van alles op de hoogte ,ik liep ver achter met lezen,van alle verslagen maar kelly weet wel hoe dat komt.... wat weer een prachtig gedicht kellebel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!